Gwarancja

Wszystkie produkty zakupione na sklepie internetowym Sempler są fabrycznie nowe, wolne od wad i posiadają gwarancje. W przypadku reklamowania produktów zakupionych na naszym sklepie prosimy o załączenie wraz z przesyłką kopii dokumentu zakupu (paragon lub faktura VAT), karty gwarancyjnej oraz formularza reklamacyjnego WORD / PDF. Sprzęt odsyłany na gwarancji musi być kompletny oraz zapakowany w oryginalne pudełko. Gwarancja ważna jest tylko z dowodem zakupu oraz formularzem. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

 

Adres do wysyłki uszkodzonego urządzenia:

Sklep Sempler
os. Orła Białego 3
61-251 Poznań

Dużą część sprzedawanych przez nas produktów stanowi Overmax/Lionelo/Vordon/Teesa/Medivon. W celu sprawnej i szybszej naprawy sugerujemy wysyłać urządzenia tych firmy pod adres widniejący na karcie gwarancyjnej lub na odwrocie każdego opakowania produktu.

  • Produkty marki Overmax prosimy zgłaszać producentowi przez serwis internetowy, pod adresem http://rma.overmax.pl
  • Produkty marki Teesa prosimy zgłaszać producentowi przez serwis internetowy, pod adresem http://teesa.pl
  • Produkty marki Vordon/Medivon/Beautifly prosimy zgłaszać producentowi Profit-Plus
    serwis@profit-plus.eu / tel. +48 884 004 333
 

Adres serwisu Overmax:

Overmax Polska - Serwis
ul. Dziadoszańska 10
61-248 Poznań

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Czat - Zapytaj o produkt! Napisz do nas... Wyślij
Sklep internetowy Shoper.pl