Zaloguj się

Cenniki do pobrania

Bezpieczne zakupy

  • Różne formy płatności
    DotPay, Przelew tradycyjny, Pobranie
     
  • Pewny zwrot pieniędzy
    (14 dni na zwrot towaru)
     
  • Gwarancja bezpieczeństwa
    Szyfrowane dane i transakcje

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Reklamacje i zwroty

 

Reklamacja

W sytuacji, gdy nie są Państwo zadowoleni z otrzymanego towaru prosimy o niezwłoczny kontakt. Państwa satysfakcja jest naszym pierwszorzędnym celem, więc w uzasadnionych przypadkach proponujemy wymianę przedmiotu lub zwrot kwoty za towar*, jeżeli wymiana nie jest fizycznie możliwa. Każdy zwrot lub wymiana musi być poprzedzony e-mailem z dokładna informacją odnośnie osoby kupującej i towaru. Podstawą zwrotu lub reklamacji jest paragon, który Klient musi odesłać wraz z odsyłanym produktem.

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, w przypadku sprzedaży konsumenckiej, z towaru zakupionego w naszym sklepie możesz zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, rozpakowany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony czy naruszony (odnosi się to również do trwałych i nieodwracalnych zniszczeń lub uszkodzeń opakowania produktu, w tym folii na ekranach LCD). Towar należy odesłać do nas na swój koszt wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy kupna  (wzór do pobrania) i dowodem zakupu - paragon lub faktura** (prosimy o dołączanie wyłącznie kserokopii). Nie odpowiadamy za dołączane dokumenty.

 

*Zwrot jest możliwy w momencie zakupów przez internet (na wysyłkę) i nie obowiązuje w przypadku odbioru osobistego w sklepie.
**Ustawa dotyczy konsumentów prywatnych i nie obejmuje przedsiębiorców.

Serwis

Wszystkie produkty zakupione na naszych aukcjach są fabrycznie nowe, wolne od wad i posiadają gwarancje. W przypadku reklamowania produktów zakupionych na naszych aukcjach prosimy o załączenie wraz z przesyłką kopii dokumentu zakupu (paragon lub faktura VAT), karty gwarancyjnej oraz formularza reklamacyjnego WORD / PDF. Sprzęt odsyłany na gwarancji musi być kompletny oraz zapakowany w oryginalne pudełko. Gwarancja ważna jest tylko z dowodem zakupu oraz formularzem

 

e-mail: serwis@sempler.pl
tel. 668-776-248 - serwis, reklamacje, zwroty 

Adres do wysyłki uszkodzonego urządzenia:

Sklep Sempler
os. Orła Białego 3
61-251 Poznań

Dużą część sprzedawanych przez nas produktów stanowi Overmax. W celu sprawnej i szybszej naprawy sugerujemy wysyłać urządzenia tej firmy pod adres widniejący na karcie gwarancyjnej lub na odwrocie każdego opakowania produktu.

Produkty marki Overmax prosimy zgłaszać producentowi przez serwis internetowy, pod adresem http://rma.overmax.pl

Adres serwisu Overmax:


Overmax Polska - Serwis
ul. Dziadoszańska 10
61-248 Poznań

Chat na żywo - Zapytaj o produkt! Napisz do nas... Wyślij
Sklep internetowy Shoper.pl